Sollicitatieprocedure bij PsyQ
Hoe kan ik solliciteren?
Je kan jouw sollicitatie bij ons alleen digitaal aanleveren. Dit doe je via de ‘solliciteer direct’ button bij de vacature van jouw voorkeur. Je komt dan bij het digitale sollicitatieformulier waar we je enkele gegevens en jouw CV vragen en waar je jouw motivatie kan achterlaten.
Wat gebeurt er na mijn sollicitatie?
Zodra je jouw sollicitatie hebt ingediend gaan onze collega’s van werving en selectie hier zorgvuldig mee aan de slag. Ze controleren of jouw gegevens en documenten compleet zijn en sturen deze door aan de vacaturehouder die jouw sollicitatie gaat beoordelen. Dit is vaak de leidinggevende van de desbetreffende locatie. Onze collega’s van werving en selectie of de vacaturehouder laten jou weten of je bent uitgenodigd voor een eerste gesprek.
Online behandelen iets voor jou?
✔ Zelf je agenda bepalen
✔ Goede werk-privébalans
✔ continu bijscholing
Het sollicitatie- en arbeidsvoorwaardengesprek
Net zoals de werkomstandigheden en -vorm bij PsyQ stemmen we ook het sollicitatie- en arbeidsvoorwaardengesprek graag op jouw wensen af. Deze gesprekken kunnen zowel digitaal als op locatie plaatsvinden. Digitaal kunnen de gesprekken plaatsvinden via beeldbellen, bijvoorbeeld via MS Teams, FaceTime, Skype of Whatsapp.
Aan de slag bij PsyQ
Als de gesprekken goed verlopen en zowel jij als wij bij PsyQ enthousiast zijn om samen aan de slag te gaan, zetten we de indiensttreding verder in gang. Een diplomacheck, een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en het navragen van referenties maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. Bij indiensttreding vragen we een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).