Geef uw mening Geef uw mening

Bij PsyQ staat kwaliteit van zorg voorop. Al onze behandelingen zijn gecertificeerd. Dat betekent dat aandacht voor klachten en suggesties voor ons vanzelfsprekend is. U kunt hierover meer lezen in onze brochure.

Wij horen graag uw mening over uw behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als u niet tevreden bent, willen we dat graag weten.
U kunt uw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:
1. Bespreken met uw behandelaar of manager bedrijfsvoering van de afdeling of de vestiging

2. Digitaal formulier invullen voor:

U kunt uw klachten, complimenten, suggesties en vragen ook schriftelijk sturen naar:
PsyQ
klantenreacties/AC 2
antwoordnummer 53002
2505 VB Den Haag.

3. Bij de klachtencommissie patiënten kunt u terecht voor een onafhankelijk oordeel over uw klacht.

PsyQ is een samenwerkingsverband tussen de ggz organisaties Lentis, MET ggz, Mondriaan en Parnassia Groep. Hieronder vindt u de links naar de klachtencommissies per PsyQ partner:

Wilt u weten bij welke organisatie uw vestiging hoort? Kijk dan op dit overzicht.

4. U kunt uw klacht ook met iemand buiten PsyQ bespreken, bijvoorbeeld een patiëntvertrouwenspersoon (PVP). De helpdesk van de Stichting PVP (en of de lokale pvp) ondersteunt bij klachten over de behandeling of geeft advies over de rechtspositie.
Adressen